”Innehåller inte”-marknadsföring är okej tycker många

av Louise Konsumentkoll den 14 december 2009

Tack alla 929 personer som hittills har röstat i vårt dilemma om ”innehåller inte”-marknadsföring. Resultatet visar att ungefär hälften av er tycker att det kan vara okej med ”innehåller inte”-märkning ibland, t ex när en tillsats just har tagits bort. Dvs under en övergångsperiod. Ta del av resultatet i sin helhet – samt Coops reaktion, i filmen.

{ 2 kommentarer… läs dem nedan ellerlägg till en }

P-U december 15, 2009 kl. 17:35

Mycket bra med en så personlig och därigenom mer trovärdig presentation, men svagt med så dåligt ljud.

Svara

ELSA LINDBERG december 16, 2009 kl. 14:16

Bra med en personlig ´presentation fortfarande lite vagt vad som gäller med innehåller inte vilket som ska vara kvar och vilket som ska bort. Viktigt tycker jag är t.ex om det inte innehåller parfym eller nötter det bör framgå alltid

Svara

Lämna en kommentar

Tidigare inlägg:

Nästa inlägg: